Lähialuematkat ja Matkahuolto yhteistyöhön | Lähialuematkat

Lähialuematkat ja Matkahuolto yhteistyöhön

Lähialuematkat aloittaa tänään yhteistyön Matkahuollon kanssa vahvistaakseen viisumiasiakirjojen turvallista kuljetusta. Jatkossa voit valita asiakirjojen kuljetusvaihtoehdoksi Matkahuollon turvakuljetuspalvelun ja samalla hyödyntää kuljetusyhtiön laajaa koko maan kattavaa jakeluverkostoa. Tehtyäsi viisumitilauksen SoloVisaan viet viisumiasiakirjat lähimpään Matkahuollon palvelupisteeseen tai asiamiehelle, josta viisumiasiakirjat toimitetaan turvallisesti Lähialuematkoihin.

SoloVisan tiimille on erityisen tärkeätä huolehtia siitä, että sinun henkilötietosi ja asiakirjasi säilytetään ja käsitellään luottamuksella ja kuljetetaan turvallisesti. Matkahuolto on investoinut huomattavasti yhteistyökumppaneiden integraatiopalveluihin ja kehittänyt turvakuljetusratkaisuja. Olemme iloisia voidessamme aloittaa tämän uuden yhteistyön juuri Matkahuollon kanssa.

Näin tilaat viisumin turvakuljetuksella:

1. Jätä viisumitilaus SoloVisaan, valitse kuljetusvaihtoehdoksi Matkahuolto, tulosta tilausvahvistus (sisätää aktivointikoodin)

2. Vie viisumiasiakirjat lähimpään Matkahuoltoon tai Matkahuollon asiamiehelle

3. Näytä aktivointikoodi virkailijalle, jolta saat

- kuljetuskuoren viisumiasiakirjoja varten

- tulostetun osoitekortin

- lähetystunnuksen kuljetuksen seuraamista varten

4. Seuraa viisumin valmistumista SoloVisasta

5. SoloVisan tiimi pitää sinut ajan tasalla viisumin valmistumisesta

- viimeinen sähköpostiviesti kertoo viisumisi olevan valmis ja

- viisumi toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon pisteeseen

6. Matkahuolto lähettää sinulle viestin kun