Kiina myöntää viisumeita välttämätöntä matkustusta varten | Lähialuematkat

Kiina myöntää viisumeita välttämätöntä matkustusta varten

Kiina rajoittaa edelleen ulkomaan kansalaisten maahanpääsyä koronatilanteen vuoksi. Viisumeita myönnetään kuitenkin välttämättömän taloudellisen, kaupallisen, tieteellisen, teknologisen tai esiin nousevan humanitäärisen toiminnan vuoksi. Matkustajia pyydetään Kiinaan saapumisen jälkeen noudattamaan paikallisen hallituksen epidemian ehkäisyä koskevia määräyksiä ja ohjeita.

SoloVisan business ja crew member -viisumien tarvittavat asiakirjat -listalle on lisätty terveydentilaselvitys, joka sinun tulee täyttää ja tulostaa muiden vaadittavien asiakirjojen liitteeksi. (https://solovisa.fi/public_files/101/files/218962). Huomaathan myös, että tavallisen kutsun sijaan nyt vaaditaan virallinen Invitation Letter of Local Foreign Affairs Office tai Invitation Letter of Local Commerce Bureau in China.

Kiinan viisumipalvelukeskus on tällä hetkellä avoinna vain torstaisin ja business viisumin normaali käsittelyaika on yksi viikko. Viisumi on mahdollista hakea myös 2 - 3 arkipäivän pikakäsittelyllä.

Mikäli sinulla on kysyttävää Kiinan viisumista tähän erityistilanteeseen liittyen, olethan ystävällisesti yhteydessä asiantuntijaamme joko sähköpostitse viisumit@lahialuematkat.fi tai puhelimitse 09 6689 5735 (ma-pe klo 10 – 16). Vuorimiehenkadun toimisto palvelee arkisin klo 10 – 14, Helsingin päärautatieaseman toimisto on toistaiseksi suljettu.