Lähialuematkat hakee ryhmämyyntiin matka-asiantuntijaa | Lähialuematkat

Lähialuematkat hakee ryhmämyyntiin matka-asiantuntijaa

Me Lähialuematkoissa uskomme ekologiseen junamatkustamiseen ja siihen, että Venäjään ja sen lähialueisiin kannattaa tutustua.

Haemme matkapalvelumme vahvistukseksi ammattitaitoista ryhmämatkojen myyjää. Sinä voit olla etsimämme henkilö, jos sinulla on kokemusta matkatoimistoalalta, olet vahvasti myynti- ja asiakaspalveluhenkinen ja käytät sujuvasti varaus- ym. tietoteknisiä järjestelmiä. Työskentelet systemaattisesti ja olet tuloshakuinen.  Olet pitkäjänteinen ja toisaalta pystyt reagoimaan muutoksiin nopeasti.

Ryhmämatkojen myyjänä räätälöit asiakkaalle tarjouksen ja hoidat palveluprosessin alusta loppuun. Kokemus Winres-varausjärjestelmän käytöstä on eduksi. Työskentelet kirjallisesti ja suullisesti sujuvalla suomen kielellä ja tulet toimeen myös englannilla. Venäjän kielen taito on eduksi, mutta ei ole välttämätön. Toivomme, että Venäjä on sinulle matkakohteena tuttu. Työpaikkasi on toimistossamme Helsingissä.

Kiinnostuitko? Lähetä meille vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelo 30.9.2019 mennessä kirill.konovets@lahialuematkat.fi. Lisätietoja antaa matkatiimin esimiehenä toimiva myyntijohtaja Kirill Konovets p. 09 6689 5768 tiistaisin ja torstaisin klo 13 - 16 välisenä aikana syyskuun ajan. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Oy Russian Tours Ltd. Lähialuematkat on tarjonnut matkoja ennakkoluuloisille ja ennakkoluulottomille Venäjälle ja sen lähialueille jo vuodesta 1991. Viisumipalvelumme välittää viisumit kaikkialle maailmaan. Toimistomme sijaitsee Helsingissä. Lisätietoa www.lahialuematkat.fi ja www.solovisa.fi