Uutta - Pian voit maksaa viisumin verkossa | Lähialuematkat

Uutta - Pian voit maksaa viisumin verkossa

Useat asiakkaamme ovat toivoneet verkkomaksua SoloVisa online-viisumipalveluun. Tämä toive on nyt toteutumassa, sillä ensi viikon aikana otamme käyttöön turvallisen Paytrail-verkkomaksupalvelun, voidaksemme entistä paremmin palvella sinua. Jatkossa voit maksaa viisumin verkossa pankki- tai luottokortilla tai verkkopankkimaksuna.

Mikäli olet sopimusasiakkaamme etkä halua käyttää Paytrail-palvelua, laskutamme yritystäsi normaalisti viisumin valmistuttua kuten aiemminkin, joten sinulle ei aiheudu mitään lisätoimenpiteitä. Kuluttaja-asiakkaana voit myös edelleen maksaa tilauksen noutaessasi viisumin, postiennakkolla tai maksamalla tilauksesi ennakkoon toimistossa tai sähköpostitse lähetetyllä laskulla.

Näin maksat verkossa:

Lähetettyäsi sähköisen viisumitilauksen tulet yhteenvetosivulle, josta siirryt Paytrail-maksupalveluun. Suorita maksu valitsemallasi tavalla.

Saat meiltä sähköpostiisi viestin Paytrail-maksutavan valinnasta ja Paytraililta varmistusviestin hyväksytystä maksutapahtumasta.

Saat SoloVisaan viestin maksun kirjauduttua meille. Viestissä on linkki tilauksesi yhteenvetosivulle, jonka kohdassa Lisätiedot näkyy Paytrailin kautta maksettu summa.